Zwroty i wymiany

  1. Zgodnie z “Ustawą o prawach konsumenta” masz prawo do dokonania zwrotu/wymiany towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
  2. Przesyłkę ze zwracanym towarem odeślij na adres: Trafmet Piotr Gumienik,
    ul. Wybickiego 1/72,
    31-261 Kraków,
    z dopiskiem ZWROT lub WYMIANA
  3. Przesyłkę wyślij dowolną metodą, odradzamy wysyłkę Pocztą Polską, nawet Pocztex Kurier – przesyłki często giną lub nie docierają na czas. Prosimy o przechowywanie numeru nadania – w razie zaginięcia przesyłki to znacznie ułatwi złożenie reklamacji do przewoźnika.
  4. W przypadku chęci wymiany jak najszybciej skontaktuj się z nami telefonicznie – ustalimy szczegóły.
  5. Do paczki dołącz wypełniony formularz zwrotu_wymiany (do pobrania) oraz dokument potwierdzający dokonanie zakupu (paragon lub FV).
    Formularz możesz również napisać ręcznie. WAŻNE! – Odpowiednio zabezpiecz towar do wysyłki.
  6.  Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.
  7. Zwroty realizujemy za pomocą przelewu bankowego na podany przez Ciebie nr konta w formularzu zwrotu/wymiany  lub za pośrednictwem operatora płatności, z którego skorzystano (Przelewy24) do 14 dni od dnia otrzymania towaru.
  8. Koszt wysyłki ponosi kupujący.
  9. Koszt ponownej wysyłki wymienianego towaru ponosi klient. Należną kwotę prosimy przelać na nasze konto bankowe.
  10. Jeśli zdecydujesz się na wymianę produktu na inny (droższy od poprzednio zamawianego) poinformujemy Cię o konieczności dopłaty e-mailem lub telefonicznie, w przypadku wybrania tańszego towaru nadpłata zostanie rozliczona w ciągu 5 dni od daty zakończenia postępowania wymiany.
  11. W sytuacji, gdy otrzymasz towar wynikający z błędnej realizacji zamówienia przez sklep i w związku z tym będziesz zmuszony/a dokonać wymiany, pokrywamy koszty poniesionych wysyłek. Maksymalna zwracana kwota to cena najtańszej dostawy w naszym sklepie.

DARMOWA DOSTAWA A CZĘŚCIOWY ZWROT

Zamówienia o wartości koszyka równej i wyższej niż 250 zł realizowane na terenie Polski, płatne przelewem tradycyjnym lub za pośrednictwem Przelewy24 są wysyłane na koszt Sprzedawcy.

Rezygnacja z części produktów, skutkuje utratą prawa do darmowej wysyłki (jeśli wartość zatrzymanych produktów będzie niższa od kwoty minimalnej dla darmowej dostawy), spowoduje to pomniejszenie kwoty zwrotu odpowiednio o koszt przesyłki.

Reklamacje

Zasady dotyczące reklamacji: formularz reklamacji

  • W celu przyspieszenia formalności reklamacyjnych prosimy o przesłanie wypełnionego formularza reklamacji (do pobrania) wraz ze zdjęciami reklamowanego towaru na adres e-mail Sklepu biuro@trafmet.pl
  • Przesyłki z reklamowanym towarem prosimy wysyłać na adres Sklep Trafmetika, ul. Wybickiego 1/72, 31-261 Kraków z dopiskiem REKLAMACJA, do paczki prosimy dołączyć wypełniony formularz reklamacji (do pobrania) oraz dokument potwierdzający dokonanie zakupu (paragon lub FV).
  • formularzu reklamacyjnym prosimy o krótki opis wady produktu.
  • Przed wysyłką prosimy o odpowiednie zapakowanie oraz zabezpieczenie towaru.
  • Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.
  • Wszelkie reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni.
  • Po przyjęciu reklamacji, uszkodzony produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na produkt pełnowartościowy. W sytuacji, gdy reklamowany towar nie wchodzi już w skład oferty sklepu zwrócimy wszelkie poniesione przez klienta koszty transakcji lub zaproponujemy wymianę na inny produkt o tej samej wartości co reklamowany, znajdujący się w aktualnej ofercie.
  • Koszt wysyłki ponosi kupujący.
  • Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
  • Zwroty realizujemy za pomocą przelewu bankowego na podany przez klienta w formularzu reklamacji nr konta (do 14 dni)