Zwroty i wymiany
- Zgodnie z “Ustawą o prawach konsumenta” masz prawo do dokonania zwrotu/wymiany towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
- Przesyłkę ze zwracanym towarem odeślij na adres: Trafmet Piotr Gumienik,
ul. Wybickiego 1/72,
31-261 Kraków,
z dopiskiem ZWROT lub WYMIANA - Przesyłkę wyślij dowolną metodą, odradzamy wysyłkę Pocztą Polską, nawet Pocztex Kurier – przesyłki często giną lub nie docierają na czas. Prosimy o przechowywanie numeru nadania – w razie zaginięcia przesyłki to znacznie ułatwi złożenie reklamacji do przewoźnika.
- W przypadku chęci wymiany jak najszybciej skontaktuj się z nami telefonicznie – ustalimy szczegóły.
- Do paczki dołącz wypełniony formularz zwrotu_wymiany (do pobrania) oraz dokument potwierdzający dokonanie zakupu (paragon lub FV).
Formularz możesz również napisać ręcznie. WAŻNE! – Odpowiednio zabezpiecz towar do wysyłki. - Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.
- Zwroty realizujemy za pomocą przelewu bankowego na podany przez Ciebie nr konta w formularzu zwrotu/wymiany lub za pośrednictwem operatora płatności, z którego skorzystano (Przelewy24) do 14 dni od dnia otrzymania towaru.
- Koszt wysyłki ponosi kupujący.
- Koszt ponownej wysyłki wymienianego towaru ponosi klient. Należną kwotę prosimy przelać na nasze konto bankowe.
- Jeśli zdecydujesz się na wymianę produktu na inny (droższy od poprzednio zamawianego) poinformujemy Cię o konieczności dopłaty e-mailem lub telefonicznie, w przypadku wybrania tańszego towaru nadpłata zostanie rozliczona w ciągu 5 dni od daty zakończenia postępowania wymiany.
- W sytuacji, gdy otrzymasz towar wynikający z błędnej realizacji zamówienia przez sklep i w związku z tym będziesz zmuszony/a dokonać wymiany, pokrywamy koszty poniesionych wysyłek. Maksymalna zwracana kwota to cena najtańszej dostawy w naszym sklepie.
DARMOWA DOSTAWA A CZĘŚCIOWY ZWROT
Zamówienia o wartości koszyka równej i wyższej niż 250 zł realizowane na terenie Polski, płatne przelewem tradycyjnym lub za pośrednictwem Przelewy24 są wysyłane na koszt Sprzedawcy.
Rezygnacja z części produktów, skutkuje utratą prawa do darmowej wysyłki (jeśli wartość zatrzymanych produktów będzie niższa od kwoty minimalnej dla darmowej dostawy), spowoduje to pomniejszenie kwoty zwrotu odpowiednio o koszt przesyłki.
Reklamacje
Zasady dotyczące reklamacji: formularz reklamacji
- W celu przyspieszenia formalności reklamacyjnych prosimy o przesłanie wypełnionego formularza reklamacji (do pobrania) wraz ze zdjęciami reklamowanego towaru na adres e-mail Sklepu biuro@trafmet.pl
- Przesyłki z reklamowanym towarem prosimy wysyłać na adres Sklep Trafmetika, ul. Wybickiego 1/72, 31-261 Kraków z dopiskiem REKLAMACJA, do paczki prosimy dołączyć wypełniony formularz reklamacji (do pobrania) oraz dokument potwierdzający dokonanie zakupu (paragon lub FV).
- W formularzu reklamacyjnym prosimy o krótki opis wady produktu.
- Przed wysyłką prosimy o odpowiednie zapakowanie oraz zabezpieczenie towaru.
- Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.
- Wszelkie reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni.
- Po przyjęciu reklamacji, uszkodzony produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na produkt pełnowartościowy. W sytuacji, gdy reklamowany towar nie wchodzi już w skład oferty sklepu zwrócimy wszelkie poniesione przez klienta koszty transakcji lub zaproponujemy wymianę na inny produkt o tej samej wartości co reklamowany, znajdujący się w aktualnej ofercie.
- Koszt wysyłki ponosi kupujący.
- Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
- Zwroty realizujemy za pomocą przelewu bankowego na podany przez klienta w formularzu reklamacji nr konta (do 14 dni)